olej arganowy na włosy i inne sposoby
Oleje :Arganowy, jojoba, kokosowy, lniany i inne sposoby na zdrowe wlosy…

Rozdzielność pojedynczego mandatu cd

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Ta słabość świadczy o tym, że Kongres uznał reformy za wykonalne bez mandatu. Wreszcie, wydaje się, że istnieje inny problem dotyczący podejścia administracyjnego do częściowej rozdzielności. Subwencje na ubezpieczenie zdrowotne są obliczane poprzez bezpośrednie odniesienie do rezerwy dla wspólnoty, która obejmuje zasadę pozwalającą na różnicowanie składek w zależności od wieku o nie więcej niż 3: 1. Jeśli klauzula przyznawania wspólnoty zostanie wyeliminowana, odniesienie to będzie puste i prawdopodobnie bez znaczenia. Ponadto wskaźnik ten ogranicza składki, a tym samym subsydia, do określonego przedziału. Gdyby zamiast tego składki mogły się różnić w zależności od wieku i stanu zdrowia, nie byłoby takiego zakresu i nie jest jasne, w jaki sposób można obliczyć kalkulację subwencji.
Wydaje się zatem, że subsydia są strukturalnie zależne od rezerwy dla wspólnoty. Jeśli zostanie ono zniesione, dotacje również będą musiały zostać wycofane. Ta możliwość zwiększa obawy związane z arbitralnością; wyeliminowałoby to również najważniejsze wsparcie finansowe ACA dla rodzin o umiarkowanych dochodach.
Naszym zdaniem istnieje jednak tylko funkcjonalna, a nie strukturalna relacja między mandatem a reformami rynku ubezpieczeń, a między mandatem a wszystkim innym w ACA można znaleźć czystą linię koncepcyjną. Co więcej, gdyby zagwarantowana kwestia emisji i wspólnoty spadła, ale subsydia pozostały (i rozwiązanie znalazło się we wspomnianym wyżej problemie kalkulacyjnym), statut stanowczo subsydiowałby zakup ubezpieczenia bez ograniczania możliwości ubezpieczycieli do wykluczenia osób, które najbardziej tego potrzebują. Wydaje się mało prawdopodobne, aby Kongres miał ten szczególny skutek.
Jeśli mandat może zostać oddzielony od postanowień gwarantowanych i przepisów dotyczących społeczności, jest on całkowicie rozdzielny. Ani argument śmierci-spirali, ani stwierdzenie Kongresu, że mandat nie jest niezbędny , stanowią przekonujący powód, by sądzić, że jest inaczej. Nie jest ona strukturalnie powiązana z tymi przepisami, a precedens sprzyja jednemu rozdziałowi. Jeśli Sąd Najwyższy sprawuje mandat w sposób niekonstytucyjny, powinien zatem pozostawić resztę reformy opieki zdrowotnej w księgach.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp1201951) został opublikowany 14 marca 2012 r. O godz.
Author Affiliations
Z Departamentu Psychiatrii i LA Biomed, Harbour-UCLA Medical Center, Torrance, CA (SYS); Departament Psychiatrii i Biobudownictwa, Geffen School of Medicine oraz School of Public Health, UCLA – oba w Los Angeles (SYS); oraz Instytut Polityki Zdrowotnej, Zarządzania i Oceny oraz Departamentu Medycyny Uniwersytetu w Toronto; Szpital Mount Sinai; i University Health Network – wszystko w Toronto (ASD).

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Krótki opis dla respondentów (rozdzielność), HHS przeciwko Florydzie, US Sup. Ct. Nr 11-393, 11-400 (styczeń 2012).

2. Rosenbaum S. Szerszy system regulacyjny – konstytucyjność reformy systemu opieki zdrowotnej N Engl J Med 2010; 363: 1881-1883
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
3. Stany Zjednoczone v. Lopez, 514 US 549, 561 (1995).

4. Free Enterprise Board v. Rada ds. Nadzoru rachunkowości publicznej, 561 US __, 130 S. Ct. 3138 (2010) (http://www.supremecourt.gov/opinions/09pdf/08-861.pdf).

5. Sheils JF, Haught R. Bez indywidualnego mandatu akt Affordable Care Act nadal obejmowałby 23 miliony; składki wzrosłyby mniej niż przewidywano. Health Aff (Millwood) 2011; 30: 2177-2185
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
[patrz też: olejek rycynowy, olejek arganowy, wkładki sfp ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: olejek arganowy olejek rycynowy wkładki sfp